آخرین عناوین

شنبه 1 اسفند 1394-14:13 کد خبر:19558

با حضور رئیس قوه قضائیه انجام شد:

برگزاری همایش استانی "نقش زن در مسئولیت‌های اجتماعی" در استان مازندران

همایش استانی "نقش زن در مسئولیت‌های اجتماعی" با حضور رئیس قوه قضائیه و رئیس بهداشت دولت دهم در سالن جمعیت هلال‌احمر ساری برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، همایش استانی زن و مسئولیت اجتماعی با حضور بانوان استان و خانم مرضیه وحید‌دستجردی وزیر سابق بهداشت و رئیس قوه قضائیه در ساری برگزار شد.

مرضیه وحیددستجردی در این مراسم در سخنانی با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زنان جامعه اسلامی همواره در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوشادوش مردان فعالیت فرهنگی صورت می‌دهند.

وزیر بهداشت دولت دهم افزود: نقش زنان باید در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی تقویت شود تا بسیاری از فعالیت‌های کشور به سرمنزل مقصود برسد.

وی با اشاره با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مظلومیت حضرت زهرا (س) باید از سوی بانوان برای آحاد جامعه ترویج شود چرا که آن بانوی همام برای دفاع از امامت و ولایت جان خود را از دست داد.

وحیددستجردی با بیان اینکه شیعیان فاطمی باید مطیع محض ولی‌ فقیه زمان باشند، گفت: استکبار امروز با جنگ‌افروزی در کشورهای منطقه قصد تخریب افکار دینی را از ملت‌های آزاده را دارد. بانوان باید در صحنه بوده و با حفظ ارزش‌های اسلامی پیرو واقعی مکتب حضرت زهرا (س) باشند.

این نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب در جهان پدیدار شده است، افزود: باید قدردان مجاهدانی باشیم که با قلم و قدم خود از کیان نظام اسلامی دفاع کرده‌اند.

وحیددستجردی با اشاره به شخصیت فقهی و علمی آیت‌الله آملی‌لاریجانی گفت: مردم مازندران بار دیگر با رأی خود کاندیدای اصلحی مانند آیت‌الله آملی‌لاریجانی راهی مجلس خبرگان رهبری خواهند کرد.

وی یادآور شد: امیدواریم مجلس آینده خبرگان با حضور شخصیت‌های برجسته علمی چون آیت‌الله آملی‌لاریجانی سنگین و وزین شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :